Ua
Український

Найпоширеніші питання

Відповіді на популярні питання претендентів

У цьому розділі ми хотіли б дати відповіді на найпоширеніші питання, які нам ставлять претенденти.


1. НОВАЧОК АБО ПРОФЕСІОНАЛ У ЛОГІСТИЦІ – КОМУ ВИ ВІДДАСТЕ ПЕРЕВАГУ?

TELS – це компанія, що приділяє велику увагу клієнтському сервісу.

У зв'язку з цим у нас склалися певні високі професійні стандарти.

Тому для нас важливі не лише професійні знання та вміння кандидата, а й компетенції, які він має. Ми ніколи не робимо пропозицію про роботу інтуїтивно. Наш вибір завжди базується на цифрах та аргументах.


З іншого боку, ми не боїмося брати на роботу фахівців-початківців: якщо у вас є базовий досвід у логістиці, ви маєте не тільки амбіції, але й старанність, знаєте іноземні мови – тоді ми готові розглянути вашу кандидатуру.

У нас є всі ресурси для того, щоб з фахівця-початківця зробити аса логістики.

2.ЯК ВІДБУВАЄТЬСЯ СПІВБЕСІДА?

Зазвичай перша співбесіда з рекрутером триває щонайменше годину. Якщо у вашій вакансії заявлено знання іноземної мови, необхідно буде пройти невелике мовне інтерв'ю з одним із наших співробітників.

Також варто бути готовим до того, що доведеться зустрітись з вашим майбутнім керівником.



Жодних стресових ситуацій чи незапланованих тестів ми не проводимо.

Головне правило співбесіди в TELS – приходьте з гарним настроєм і просто будьте чесними!:)

3. ЩО ЗНАЧИТЬ «КОНКУРЕНТНА ЗАРОБІТНА ПЛАТА І МОЖЛИВІСТЬ ВПЛИВАТИ НА ЇЇ РОЗМІР?»

Щороку HR-департамент проводить моніторинг заробітної плати в галузі, який показує, що наша пропозиція спеціалістам, що відбулися, вища за середню по ринку.

Якщо ваша посада передбачає систему KPI, тоді при виконанні планових показників у компанії передбачена система преміювання, яка може значно вплинути на розмір вашого доходу в позитивний бік.

4. у якому колективі я працюватиму?   

Майже всі кандидати ставлять питання про колектив, хвилюються, як швидко вони у нього увіллються і т.д. - Це адекватна реакція кожної людини. Ми чудово розуміємо, що якою б чудовою не була команда, зміна роботи – це завжди стрес! Тому у нашій компанії працює "Програма м'якої адаптації".

Приходячи в TELS, ви можете бути впевнені, що не залишитеся наодинці з новою роботою та завданнями:

- З першого дня роботи кожен новачок має індивідуальний план адаптації. У ньому описуються всі необхідні навчальні заходи та завдання, які мають виконати на початковому етапі роботи в компанії. 

- У період випробувального терміну за співробітником закріплений куратор, який навчає, допомагає, дає зворотний зв'язок із виконаними завданнями. Куратор визначається серед найбільш досвідчених співробітників, здатних передати досвід і сприяти успішному вливанню в колектив новачка, а також виконанню ним індивідуального плану роботи.

  - Коли ми пишемо про дружню атмосферу та культуру співпраці – це не просто слова, а справді наш принцип у роботі та спілкуванні один з одним.

Ви у цьому переконаєтесь особисто, як тільки переступите поріг нашого офісу:)

5. ЯКІ МОЖЛИВОСТІ ДЛЯ ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ У МЕНЕ БУДУТЬ?

Відмінна риса TELS – високий рівень професіоналізму персоналу.
Для тих, хто хоче зробити більше для розвитку компанії та для власного зростання, ми готові створювати нові цікаві інструменти:


- Прийнята у TELS «Політика зростання» дозволяє кожному співробітнику спільно з керівником спланувати свій кар'єрний шлях усередині компанії. Щорічна оцінка персоналу дозволяє визначити перспективи зростання та подальшого розвитку для кожного спеціаліста. Наші методики оцінки побудовані на найкращих практиках у цій галузі. За підсумками атестаційних заходів успішний спеціаліст може бути зарахований до кадрового резерву або домогтися присвоєння вищого класу.


- Усі співробітники компанії проходять вступне навчання, яке складається із серії семінарів на тему знайомства з компанією, системи менеджменту якості, клієнтингу тощо.

Оперативні співробітники також проходять навчання у «Школі експедиторів TELS».

- Розвиваюче професійне навчання: зовнішнє – із залученням провідних бізнес-шкіл, консалтингових компаній, викладачів, тренерів; та внутрішнє – за участю внутрішніх експертів та досвідчених наставників TELS.

Вибір курсів визначається потребами компанії, функціоналом та рівнем посади співробітника. 


- Ще одна затребувана форма підтримуючого навчання – самонавчання. Для цих цілей у компанії передбачені спеціальні ресурси – корпоративна бізнес-бібліотека, база навчальних та розвиваючих відеокурсів.

- Для співробітників з лідерським потенціалом ми маємо дві річні програми кадрового резерву: «Лінійний менеджер TELS» та «Топ-менеджер TELS».